Crashing Escape یک بازی بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های پازلی است که توسط استودیو بازی سازی Potting Mob طراحی شده است و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. برای بار دیگر قرار است که شما را متعجب کنیم اما این بار توسط یک بازی بسیار جالب و دوست داشتنی برای عاشق ماشین که مسابقه حرفه ای در سبک فانتزی هستند با ورود به این گیم عالی به عنوان یک بازیکن و راننده ی ماشین باید اتومبیلی را که در اختیار دارید را بعد از عبور کردن از موانع بسیار و زودتر از سایر رقیبان دیگر به خط پایان برسانید.

 

دانلود Crashing Escape 1.41 - بازی تفننی جالب مسیر پر خطر اندروید
برای حرکت دادن ماشین می بایست انگشت خود را روی ماشین قرار داده و به طور مستقیم حرکت کنید وقتی با یک مانع روبرو می شوید باید ماشین را حرکت دهید تا از برخورد به مانع جلوگیری کنید. همچنین باید تلاش کنید که از تله ها عبور کنید و به داخل آن ها نیفتید. این را نیز بدانید که هرچه تعداد حرکت شما برای حرکت دادن ماشین بیشتر باشد و کمتر به مانع ها برخورد کنید امتیاز های بیشتری نیز بدست می آورید در مسیر های متفاوتی که در بازی ساخته شده است می توانید حرکت کنید و ستاره هایی را که وجود دارد جمع آوری کنید و از آن ها استفاده کنید.
بازی Crashing Escape در مدت زمانی کوتاه توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و امتیاز عالی را از گوگل پلی بدست آورد. وجود مراحل مختلف با مسیرهای متفاوت و پشت سر گذاشتن آن ها و به وجود آمدن حس رقابت و مسابقه از ویژگی های بسیار متمایز این بازی است اگر دوست دار این سبک از بازی ها هستید پس زمان خود را تلف نکنید و هرچه سریع تر آن را دانلود کنید و از بازی کردن و مسابقه دادن لذت ببرید.