Galaxy Warrior Classic یک بازی هیجان انگیز و جذاب در سبک بازی های آرکید است که توسط استودیو بازی سازی SHMUP HOLIC Games طراحی شده است. این گیم فوق العاده شما را وارد دنیای ناشناخته کهکشان ها می کند. می توانید در دنیای ستارگان درخشان با سفینه ی فضایی خود پرواز کنید. در این بازی برای شما که خلبان سفینه جنگنده هستید ماموریت هایی در نظر گرفته شده است، از جدی ترین ماموریت ها مراقبت از انسان هاست که باید آن ها را از دست بیگانگان نجات دهید و صلح و دوستی را در سرتاسر کهکشان حفظ کنید.

دانلود Galaxy Warrior Classic 1.1.3 - بازی رقابتی جنگجوی کهکشان اندروید
شرایط بازی به سادگی است که می توانید سفینه خود را در تمام جهت ها حرکت دهید و تیرهای را به سمت دشمنان بفرستید و آن ها را نابود کنید و از طرف دیگر باید مراقب باشید مورد حمله و تیراندازی دشمنان نیز قرار نگیرید. مراحل مختلفی در بازی وجود دارد که هر کدام از آن دارای ویژگی های منحصر به فرد خودش است که همین به جذابیت بازی اضافه کرده است. در هر مرحله با سفینه های فضای قدرتمندی روبرو میشوید و باید آن ها را از میان بردارید تا بتوانید وارد مرحله های بعدی بشوید.

Galaxy Warrior Classic از مرحله آسان شروع میشود و هرچه به مراحل بالاتری بروید به دشواری آن اضافه می شود و دشمنان نیز از قدرت های بیشتری استفاده می کنند هرچه بیشتر بتوانید سفینه های بیگانه را نابود کنید و تعداد دشمان را نیز کمتر کنید، امتیاز های بیش تری بدست می آورید و با استفاده از همین امتیازها قادر هستید سفینه جنگی را پیشرفته تر کنید.کنترل بازی به سادگی انجام می شود برای این کار کافی است انگشت خود را روی صفحه گذاشته و نگه دارید و به اطراف حرکت کنید تا سفینه نیز به همان سمت برود همچنین می تولنید از کنترل های شتاب سنج هم برای سرعت گرفتن سفینه فضایی استفاده کنید . پس اگر شما هم علاقه مند به این سبک بازی ها هستید و از دنیای کهکشان ها لذت می برید و از همه مهمتر آینده ی بشریت برایتان اهمیت دارد پس هرچه سریع تر این گیم فوق العاده هیجان برانگیز را دانلود کنید و به بازی مشغول شوید و از آن لذت ببرید.