Stick Shadow Fight: Idle Heroes Legend Hero Hunter نام یک بازی جذاب و اعتیاد آور در سبک نقش آفرینی است که میتوان آنرا بعنوان سرگرم کننده ترین ، چالش برانگیز و اعتیاد آورترین نمونه از بازی های جنگی معرفی کرد.
اگر شما عاشق بازی های RPG اکشن آفلاین هستید انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.  بازی Stickman بازی آنلاین تیراندازی هک n اسلش RPG بر روی تلفن همراه را برای شما به ارمغان می آورد ، شما می توانید این بازی را در هر زمان و هر زمان انجام دهید.

در واقع شما تمام مدت مشغول نبرد فضایی ، لیگ های مختلف هستید که در آن با اسلحه و شمشیر به یک قهرمان سایه stickman تبدیل می شوید تا سیارات را نجات دهید و به یک شوالیه چوب در جنگل تبدیل شوید . سیارات در یک نبرد مورد حمله شیطان و ارتش ربات ها و هیولا قرار گرفته اند. پس بعنوان یک مبارز در گیم اکشن خیره کننده RPG پر از قهرمانان ، مشغول ماجراجویی با مجموعه متنوعی از موجودات و شیطان شوید.

دانلود Stick Fight: Heroes Stickman 1.4.27.78714 - بازی اکشن جنگجوی استیکمنی اندروید

Stick Shadow Fight: Idle Heroes Legend Hero Hunter جذابیت بی انتها از بازی های کلاسیک با گرافیک خیره کننده را ترکیب می کند و شما را با مجموعه ای از سطوح کلاسیک ، دشمنان مختلف و رئیس هایشان آشنا می سازد. از اسلحه های مختلف و پر از قدرت و یو پی اس های قدرت استفاده کنید تا راه خود را از طریق دشمنان متعدد ، مقابله و مبارزه انجام دهید و به ارتش شیطان و دنیای بی رحم آنان پایان دهید.

نام قهرمان شما الکس است که باید جهان را به تنهایی نجات دهد و ماجراجویی جنگل را انجام دهد. بنابراین به او کمک کنید تا توانایی های قدرتمندتری برای شکست جادوگر ، هیولا ، زامبی ، روبات به دست آورد … پرش و دویدن ، تیراندازی و جنگ در ۳۲ مرحله جذاب به پایان برساند.