DEAD RAIN 2 : Tree Virus یکی از سری بازی های اکشن و هیجان انگیز اندرویدی است که برای افراد بالای ۱۶ سال مناسب می باشد, از این قرار است که شما به عنوان تنها بازمانده بر روی زمین باقی مانده اید. در واقع زمین به وسیله یک ویروس آلوده شده است و حال شما می‌خواهید این ویروس را ریشه‌کن کنید و برای زنده ماندن تلاش کنید.
این ویروس مبتلا شدن به شکل زامبی در آمدند، این زامبی ها را نابود کنید و به تمام نقاط زمین سفر کنید، در طول سفر به تمام نقاط شما با آیتم های رو به رو می شوید که می‌توانند باعث چند برابر شدن قدرت شما شوند، شما باید تمام زامبی هایی که بر سر راهتان قرار گرفتند را نابود کنید و آنها را شکست دهید. در طول بازی شما و مراحل بسیار زیادی روبرو خواهید شد که هر یک از آنها دارای چالش‌های مخصوص به خود می باشد، توجه داشته باشید که هرچه مراحل بالاتر می‌روید در نتیجه چالش‌های بازی برای شما سخت تر خواهد شد، آیا شجاعت مبارزه و از بین بردن زامبی ها را دارید؟

دانلود DEAD RAIN 2 : Tree Virus 1.0.15 - بازی ویروس زامبی اندرویدبازی مذکور دارای گرافیک فوق العاده و صداگذاری هیجان انگیز است که جذابیت بازی را برای کاربران چندین برابر کرده توجه داشته باشید که شما برای اجرای این گیم پلی هیجان انگیز نیازی به اتصال اینترنتی ندارید و می توانید آن را به صورت آفلاین اجرا کنید، اگر از طرفداران بازی های اکشن باشید بدون شک از اجرای بازی بی نهایت لذت خواهید برد شما می توانید بازی DEAD RAIN 2 : Tree Virus را به صورت کاملآ رایگان از وب سایت اندروید کده دانلود و اجرا کنید.