Car Dealer Simulator یکی از سری بازی های شبیه سازی اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد، داستان بازی از این قرار است که، شما به عنوان نقش اصلی وارد بازی می شوید و کار شما خرید و فروش ماشین می باشد، در واقع شما خودروهای فرسوده و قدیمی را خریداری می کنید و با ایجاد کمی تغییرات بر روی آنها، آنها را با قیمت چند برابر بفروش میرسانند و سود بسیار زیادی بدست خواهید آورد.

تمامی امکانات و تجهیزاتی را که برای تعمیر خودروها نیاز دارید در اختیار شما قرار داده شده است، تنها کافیست بدانید از هر چیزی در چه زمانی استفاده کنید. اگر باهوش باشید و خودروهای فرسوده را بسیار تمیز نوسازی کنید سود بسیار بالایی نصیبتان خواهد شد. اما یکی از نکاتی که باید بسیار به آن توجه کنید، مدل خودرویی است که می خواهید آن را خریداری کنید، برای اینکه زودتر به سوددهی برسد بهتر است در ابتدا خودروهایی را که معدل پایین تری دارند را انتخاب خریداری کرده تا بتوانید آنها را با قیمت بالا بفروش رسانده و سود زیادی نصیب خود کنید و پس از اینکه درامد بالای بدست آورید می توانید از خودروهایی که مدل بالاتری دارند استفاده کنید و در نتیجه سود بیشتری نیز بدست خواهید اورد، در واقع  همه چیز به هوش و ذکاوت خودتان بستگی دارد تا بتوانید به سوددهی و دارمد بالا برسید.

 

دانلود Car Dealer Simulator 2.4 – بازی جالب فروشندگان اتومبیل اندروید

بازی مذکور دارای گرافیک و صداگذاری هیجان انگیزی می باشد که جذابیت بازی را برای شما چندین برابر می کند، همچنین این نکته را فراموش نکنید که برای اجرا به هیچگونه اتصال اینترنتی نیاز ندارید و می توانید بازی را به صورت کاملا آفلاین اجرا کنید. اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی باشید بدون شک از اجرای گیم پلی Car Dealer Simulator  بی نهایت لذت خواهید برد، شما می توانید بازی را بصورت کاملا رایگان از وب سایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.