Ordia یکی از سری بازی های منحصر بفرد و جذاب در سبک بازی های ارکید اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد، این بازی با اینکه فضای بسیار ساده ای دارد و همه چیز بنظر خیلی ساده بنظر می رسد اما اجرای آن به این آسانی ها هم که تصور میکنید نیست. داستان بازی از این قرار است که، شما در فضاهای مختلف قرار میگیرد و باید از دست موجوداتی که بر سر راهتان قرار میگیرند فرار کنید و اجازه ندهید که با شما برخورد داشته باشند.

تمام بازی بصورت ضربه ای انجام می شود، شما باید تنها با لمس صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود به اطراف حرکات کنید. گرافیک بازی به گونه ای طراحی شده است که جذابیت بازی را برای شما چندین برابر می کند، توجه داشته باشید که باید در مکان های مختلفی بازی را اجرا کنید، هرچه به مراحل بالاتری می روید به طبع بازی نیز برای شما دشوار تر می شود و شما باید با تمرکز بیشتری بازی را ادامه دهید تا بتوانید برنده باشید.

دانلود Ordia 1.0.11 – بازی جذاب و سرگرم کننده اردیا اندروید

اگر از طرفداران بازی های آرکید باشید بدون شک از اجرای بازی مذکور بی نهایت لذت خواهید برد، شما می توانید گیم پلی هیجان انگیز Ordia را بصورت کاملا رایگان از وب سایت اندرویدکده دانلود و اجرا کرده و به جمع میلیون ها کاربری بپیوندید که در حال اجرای این بازی در سراسر جهان هستند.