Pet Quest  یکی از بازی های ماجرایی و جذاب و هیجان انگیز اندرویدی است که برای اجرای بازی هیچگونه نیازی به اتصال اینترنتی ندارید. داستان بازی از این قرار است که: شما ماموریت دارید که حیوانات خانگی را پیدا کرده و آنها را نجات دهید و بتوانید از آنها در یک مکان منحصر به فرد که انحصارا برای خودتان میباشد مراقبت کنید، شما باید به مکانهای مختلفی بروید و تمام حیوانات خانگی که بر سر راهتان قرار می گیرند را جمع آوری کرده و در مکانی مخصوص آنها را پرورش دهید.
شما با ماموریت های بسیار مختلفی روبرو خواهید شد که باید بتوانید با آنها را انجام دهید همچنین بسیاری از ماموریت های مخفی و گنج های مخفی نیز وجود دارند که شما باید آنها را پیدا کرده تا بتوانید توانایی خود را برای نگهداری و پیدا کردن حیوانات خانگی افزایش دهید. در تمام مدت که شما به دنبال حیوانات خانگی هستید نقشه‌های راهنمایی برای شما وجود دارد که می توانید در بخش های مختلف از آنها استفاده کنید.  همچنین همانطور که ذکر شد باید به مکان‌های بسیار مختلفی سفر کنید و در طول سفرهای خود ممکن است با آیتم های بسیار زیادی رو به رو شوید که باعث ارتقاء امتیازهای شما و سطح توانایی های شما شوند پس آنها را از دست ندهید.

دانلود Pet Quest v1.0.5 - بازی مأموریت حیوان خانگی اندروید

با توجه به اینکه این گیم پلی دارای گرافیک بسیار ساده می باشد، اما محیط بازی به صورت کاملا جذاب و منحصر به فرد و ترکیبی از رنگ‌های متنوع طراحی شده است که جذابیت بازی را برای کاربران چندین برابر کرده و باعث شده که تا به امروز بیش از چندین هزار بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شود. اگر می خواهید یک بازی ماجراجویی هیجان انگیز را تجربه کنید بدون شک از اجرای بازی Pet Quest بی نهایت لذت خواهید برد.