Zombie Derby یکی از بازی های آرکید و جذاب و هیجان انگیز سه بعدی اندرویدی است که برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب می باشد. این بازی در سبک بازی های بقا طراحی شده است و همچون دیگر بازی های بقا شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید. شما مورد حمله ارواح و زامبی های وحشتناک قرار گرفته اید که آنها قصد دارند شما را نابود کنند و خود مالک شهر شود،  اما شما نباید به آنها این اجازه را بدهید باید با استفاده از اتومبیل های جنگی و سلاح های قدرتمندی که در اختیار دارید  تمامی آنها را از بین ببرید همچنین  به مکان های مختلف شهر سفر کنید و تا جایی که می توانید زامبی ها و ارواح بیشتری را نابود کنید.

تا در نتیجه آن بتوانید از سلاح های قدرتمند و ماشین های قدرتمندتری استفاده کنید، در طول راه آیتم های مختلفی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت که با جمع‌آوری آنها می توانید امتیازات خود را بیشتر کنید. بازی مذکور دارای سطوح مختلفی می باشد که هر یک از آنها چالش‌های مخصوص به خود را دارد و باید حسابی حواستان را جمع کنید. گیم پلی هیجان انگیز Zombie Derby دارای گرافیک سه بعدی و HD بی نظیر می باشد که جذابیت بازی را برای کاربران چندین برابر کرده است اگر شما نیز از طرفداران بازی های آرکید باشید بدون شک از اجرای این بازی بی نهایت لذت خواهید برد.

دانلود Zombie Derby 2 v1.0.18 - بازی اکشن زامبی دربی 2 اندروید

در این بازی شما می توانید از اتومبیل های مختلف برای خود استفاده کنید که هر یک از آنها قابلیت های خاص خود را داشته باشد یعنی هر چه امتیازاتی که به دست می آورید بیشتر باشد در نتیجه می توانید از اتومبیل های قدرتمند تری در طول بازی برای خود استفاده کنید. بازی در ابتدا بسیار ساده به نظر می‌رسد اما هر چه به مراحل بالاتر می روید همه چیز برای شما سخت تر خواهد شد شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.