Spirit Roots Adventure یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین بازی های ماجراجویی اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد. داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان شخصیت اصلی وارد بازی میشود و باید با موجوداتی که بر سر راهت قرار می گیرند مبارزه کنید و سعی کنید آنها را شکست دهید.

باید به مکان‌های مختلف بروید تا بتوانید تمامی روسای این موجودات را پیدا کرده و آنها را به طور کامل نابود کنید و از  سرزمین خود بیرون برانید. در طول مبارزه با موجودات مختلف و رفتن به مکان های متفاوت آیتم های بر سر راه شما قرار می گیرند که شما با جمع آوری آنها می توانید سطح توانایی های خود را ارتقا دهید و با قدرت بیشتری به مراحل بعدی بازی وارد شوید.

این گیم پلی هیجان انگیز تا امروز با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده و توانسته نظر مثبت بسیاری از آن‌ها را به خود جلب کند، زیرا در طول بازی شما با چالش‌های بسیار زیادی روبرو می شوید که قطعا این بازی را برای شما هیجان انگیز تر خواهند کرد، همچنین این که گرافیک بازی از سطح بسیار خوبی برخوردار است و همین قضیه جذابیت آن را برای کاربران چندین برابر کرده است.

دانلود Spirit Roots Adventure 1.0.4 - بازی ماجراجویی روح اندروید

شما برای اجرای بازی مذکور نیازی به اتصال اینترنتی ندارید و می توانید آن را در هر زمان و مکانی اجرا کنید، اگر از طرفداران بازی های ماجرایی هستید بدون شک از اجرای بازی Spirit Roots Adventure لذت خواهید برد و شما می توانید، بازی را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.