بازی Furious Speed Chasing – Highway car racing game توسط استودیو بازی سازی Alcott طراحی شده است و توانسته در مدت زمان کوتاهی نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این گیم فوق العاده مخصوص کسانی است که عاشق ماشین و سرعت و هیجان هستند. شما در این جا ماشین های مسابقه ای را به دلخواه خودتان انتخاب می کنید و در مسابقات مختلف با ماشین های متفاوت بازی می کنید و کسب امتیاز می کنید.

دانلود Furious Speed Chasing - Highway car racing game 1.1.2 - بازی مسابقه در بزرگراه اندروید
می توانید ماشین هایی با مدل های متنوع را به کلکسیون ماشین های خود اضافه کنید و همچین نقش پلیس را در بازی اجرا کنید و ماشین پلیس را بردارید و دنبال دزدها و خلافکارها در خیابان های بگردید و با نهایت سرعت آنها را دستگیر کنید. در فضای بازی Furious Speed Chasing – Highway car racing game  سه حالت برای شما وجود دارد که می توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید مثلا : در جستجو و تعقیب و گریز باشید یا مسابقه بدهید و در آخر
و یک ماشین انتخاب کنید و در مسیر های متخلف رانندگی کنید. همچنین این امکان فراهم است تا ماشین مورد علاقه تان را انتخاب کنید و رنگ ها و ویژگی های آن را تغییر دهید و ماشین خود را پیشرفته کنید و آن را به سطح های بالاتری ببرید و امتیاز های بیشتری برای خود کسب کنید.