گیم پر از هیجان Dialog Mega Run را به دوست داران بازی های ورزشی به ویژه علاقه مندان به ورزش پر تحرک دویدن معرفی می کنم. این بازی توسط استودیو بازی سازی Dialog Axiata برای علاقه مندان به گیم های اندرویدی طراحی شده و توانسته با کسب امتیاز عالی از گوگل پلی نظر مخاطبان را به خود جلب کند. برای شروع Dialog Mega Run باید یکی از دو شخصیت اصلی بازی را انتخاب کنید یعنی یا دونده دختر را انتخاب می کنید و یا دونده پسر را
و از بین مسیر های مختلف و مکان های شگفت انگیزی که در سیرلانکا قرار دارند یکی از راه ها را برمی گزینید و تصمیم می گیرید که این راه پر از هیجان را طی کنید و دوندگی را آغاز کنید.

دانلود Dialog Mega Run 1.2.4 - بازی ورزشی دوندگی جدید اندروید

سعی کنید از موانعی که در بازی قرار داده شده دوری کنید،گاهی از روی موانع می پرید و گاهی موانع را دور می زنید. باید مواظب باشید که به مانع ها برخورد نکنید و امتیاز از دست ندهید. طی مسیر الماس ها و سکه هایی قرار داده شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید و قدرت و سرعت خود را بیش تر کرده و به سادگی مانع ها را پشت سر بگذارید. این سکه ها باعث می شود که امتیاز های بیشتری را کسب کنید و رتبه بالاتری را در بازی بدست آوردید و برنده گیم دوندگی باشید و رکورد جدیدی را در میان دیگر رقبا به ثبت برسانید. اگر شما هم از علاقه مندان و طرفداران این چنین سبک از بازی های هیجانی هستید با ما همراه شوید و با لمس لینک دانلود ساعت ها خودتان را مشغول آن کنید.