Utopia: Origin – Play in Your Way یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های ماجراجویی است که برای تمامی سنین مناسب می باشد و هیچ محدودیت سنی برای اجرای آن وجود ندارد داستان بازی از این قرار است که: شما به عنوان شخصیت اصلی وارد بازی می شوید وضع زندگی شما طی یک شبانه روز کاملا متفاوت خواهد شد و شما اتفاقات هیجان انگیزی را تجربه می کنید در حقیقت هنگامی که شما از خواب بیدار می شوید خود را در یک سرزمین عجیب و غریب میبینیم همه چیز بسیار متفاوت است.
شما باید در آن سرزمین زندگی کنیn زیرا دیگر هیچ وقت به خانه خود بر نخواهید گشت , باید بتوانید در آن جا برای خود یک کلبه بسازید و با استفاده از ایتم هایی که در آنجا وجود دارد اندوخته های خود را افزایش دهید تا بتوانید به راحتی زندگی کنید. در این سرزمین باید به مکان‌های بسیار زیادی از جمله کوه ها، جنگل ها، بیابان ها و دیگر مکان های این چنینی سفر می کنید و در طول راه با اژدها و شیاطین رو به رو خواهید شد که باید برای از بین بردن آنها با آنها مبارزه کنید و بجنگید.

دانلود Utopia: Origin - Play in Your Way 1.4.2 - بازی بقا دیتا دار اندروید

همچنین می توانید تعدادی از اژدها را به کنترل خود در آورده و با آنها به جنگ شیاطین و دیگر موجودات و دشمنان بروید با توجه به اندوخته های خود برای خود سلاح بسازید تا در برابر شیاطین و موجودات عجیب و غریب شکست نخورید، فراموش نکنید که باید مجموعه ای از گنج های پنهان در بازی وجود دارد باید بتوانید آنها را پیدا کنید تا سطح توانایی و قدرت خود را افزایش دهید.
شما برای اجرای بازی Utopia: Origin – Play in Your Way به هیچ گونه اتصال اینترنتی نیاز ندارید و میتوانید آن را در هر زمان و مکانی اجرا کنیم اگر از طرفداران بازی های ماجراجویی باشید بدون شک از اجرای این بازی بینهایت لذت خواهید برد و لحظات سرگرم کننده و هیجان انگیزی را سپری خواهید کرد. شما می توانید بازی مذکور را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.