Jolly Days Farm: Time Management Game بازی های جذاب و هیجان انگیز شبیه ساز اندروید است که برای تمام سنین مناسب می باشد داستان از این قرار است که یک مزرعه در اختیار شما قرار داده شده و شما باید به عنوان یک کشاورز مزرعه خود را مدیریت کنید و سعی کنید محصولات و دام هایی را که در اختیار دارید را گسترش داده و در مراقبت و نگهداری آنها کوشا باشید.
هنگامی که شما در حال دامپروری و کشاورزی هستید مینی گیم های متفاوتی برای شما نمایش داده می‌شود که در ازای هر انجام هر یک از آنها پاداش هایی را دریافت می کنید، و با استفاده از این پاداش‌ها می توانید به یک سرمایه گذار بزرگ در زمینه محصولات کشاورزی و دامپروری تبدیل شوید و سرمایه خود را چندین برابر کنید.

دانلود Jolly Days Farm: Time Management Game1 1.0.51 - بازی شبیه سازی مزرعه داری اندروید

فراموش نکنید یکی از مسائلی که باعث می شود سرمایه شما چندین برابر شود مدیریت زمان خود می باشد شما با استفاده از این کار می توانید سرمایه خود را چندین برابر کرده و مزرعه خود ها هکتار ها گسترش دهید. بازی مذکور به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به اتصال اینترنتی شما قابل اجرا می باشد و شما می توانید آن را در هر زمان و مکانی اجرا کنید‌. این گیم پلی هیجان انگیز گرافیکی بسیار جذاب و صداگذاری هیجان انگیزی دارد بازی برای شما چندین برابر شده و شمایل حضرت سرگرم‌کننده را پشت سر خواهد گذاشت شما می توانید بازی Jolly Days Farm: Time Management Game  را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.