Baby Panda’s Animal Farm یکی از سری بازی های کودکانه اندرویدی است کتاب امروز با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان شخصیت اصلی بازی که یک پاندای دوست داشتنی است وارد بازی می شوید. این پاندا صاحب یک مزرعه است که در آن حیوانات مختلفی زندگی می‌کنند و شما باید از تک تک آنها مراقبت کنید و تمامی کارهای آنها را انجام دهید و اجازه ندهید که آنها مریض شوند.
در این مزرعه اغلب حیوانات وجود دارند از جمله : ماهی، میگو، کوسه، زنبورعسل، اردک ،مرغ و حتی جوجه ها نیز وجود دارند،که شما باید تک تک کارهای آنها را انجام دهید شما باید بتوانید مزرعه خود را گسترش داده و اجازه ندهید که مزرعه دچار بی نظمی شود باید سر وقت کندوهای عسل را جمع آوری کرده و تخم مرغ ها را نیز به موقع بردارید. اگر محصولات را به موقع جمع آوری نکنید تمامی انها را از دست خواهید داد.

دانلود Baby Panda's Animal Farm 8.33.00.00 - بازی مزرعه حیوانات بچه پاندا اندروید

در ابتدا همه چیز ساده به نظر می‌آید اما کم‌کم هرچه رو به جلو تر می روید و محصولات تمامی حیوانات مزرعه بیشتر می شود. در نتیجه کارهای شما نیز پس باید تمام موادی را که برای آنها لازم است را جمع آوری کنید. بازی مذکور در حقیقت یک بازی آموزشی و فکری و پازلی است که برای کودکان طراحی شده است در حقیقت کودکان با استفاده از این بازی می توانند با انواع حیوانات آشنا شده و در نتیجه می‌توانند تقسیم کار ها را نیز یاد بگیرند.

شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده برای فرزندان خود دانلود و اجرا کنید و به جای آن که نگران آسیب های مخرب آن باشید خیالتان راحت است که فرزند شما در حین بازی کردن اطلاعاتی را نیز یاد می گیرد اجرای بازی Baby Panda’s Animal Farm به صورت کاملا آفلاین می باشد و با توجه به گرافیک و صداگذاری هیجان انگیزی که دارد قطعاً جذابیت آن برای کودکان چندین برابر خواهد شد.