AdVenture Communist یکی از بازی های جذاب و هیجان انگیز شبیه ساز اندروید است که برای تمام سنین مناسب می باشد. داستان بازی از این است که شما مزارع زیادی را در اختیار دارد که باید آنها را با کاشت سیب زمینی پرورش داده و تا جایی که می توانید آن ها را گسترش دهید ، اما همه چیز این قدرها ساده هم به نظر نمی‌رسد در طول کاشت سیب زمینی شما با رخدادهای چالش‌برانگیز بسیار زیادی روبه رو خواهید شد و همچنین در هر مرحله شما باید ماموریت هایی را کامل کنید تا بتوانید پاداش هایی که برای آن مرحله در نظر گرفته شده است را به دست آورید.
برای انکه سیب زمین های شما از بین نرود شما باید برای تقویت آن ها منابع مختلفی استفاده کنید و همچنین کارشناسان صنایع را برای پرورش سیب‌زمینی های خود استخدام کنید تا مزارع شما دچار آفت نشود. ویژگی هایی که باعث بالا بردن سطح شما در طول بازی می شود جمع آوری سیب زمینی های سالم است، یعنی هر چه شما سیب‌زمینی‌های سالم و بزرگترین را جمع آوری کنید در نتیجه امتیاز ها و پاداشی دریافتی شما بیشتر خواهد شد. موزیک پاداش های روزانه برای شما در نظر گرفته شده است که شما میتوانید با کامل کردن ماموریت ها آن ها را دریافت کنید.

دانلود AdVenture Communist 5.0.2 - بازی شبیه سازی ماجراجو اندروید

این بازی جذاب و هیجان انگیز برای اجرا نیازی به اتصال اینترنتی ندارد و شما می توانید آن را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید اگر از طرفداران بازی های شبیه ساز باشید بدون شک اجرای بازی AdVenture Communist  برای شما لذت بخش خواهد بود.