Magic: The Gathering – Puzzle Quest  یکی از سری بازی های جذاب و هیجان انگیز شبیه سازی اندرویدی است که برای اجرا نیازمند اتصال اینترنتی است بازی مذکور برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. داستان از این قرار است که شما در یک سرزمین جادویی قرار گرفته اید و باید تمام جادو هایی که بر سر راهتان قرار می گیرد و جادو هایی که پنهان هستند را پیدا کنید اما حسابی حواستان را جمع کنید که بسیاری از این جادو ها می توانند باعث نابودی شما شوند به همین دلیل شما می‌توانید از جادوگران برای جمع‌آوری جادو ها کمک بگیرید.
شما باید در این بازی با دیگر کاربران در سراسر جهان رقابت کنید و سعی کنید که آنها را از دور رقابت‌ها حذف کنید هرچه بتوانید جادو های بیشتری را برای خود به دست آورید و آیتم های قدرتمندی که در سر راهت قرار می‌گیرد را کسب کنید قدرت شما چندین برابر خواهد شد در طول مسیر برای کسب جادو های منحصر به فرد شما با پازل های زیادی رو به رو می شوید که با حل کردن آنها پاداش های زیادی به شما تعلق خواهد گرفت. همچنین شما باید با دیگر کاربران در رقابت های PVP نیز شرکت کنید.

دانلود Magic: The Gathering - Puzzle Quest 3.3.1 - بازی حذف اشکال هم شکل اندروید

همانطور که در بالا ذکر شد اجرای بازی نیازمند اتصال اینترنتی است یکی از ویژگی هایی که باعث چند برابر شدن جذابیت بازی شده است .گرافیک فوق العاده و صداگذاری هیجان انگیز آن می باشد اگر از طرفداران بازی های نقش آفرینی هستید شما می توانید گیم پلی هیجان انگیز Magic: The Gathering – Puzzle Quest را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.