بازی مذکور Zoo Rescue: Match 3 & Animals ژانری پازلی و معمایی دارد که توسط استودیو بازی سازی ۴Enjoy Game به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه و منتشر شده است و توانسته امتیاز خوبی را در گوگل پلی به دست بیاورد و‌ توجه همه را به سمت خود جلب کند. Zoo Rescue: Match 3 & Animals یک بازی بسیار سرگرم کننده برای کسانی که دوست دار حیوانات و نگهداری از آن ها هستند. وقتی که گیم را شروع می کنید از شما می خواهد که در اداره کردن یک باغ وحش کمک کنید و سعی خود را به کار بگیرید که باغ وحش را از این که هست بهتر کنید تا به یک باغ وحش بسیار بزرگ تبدیل شود.

دانلود Zoo Rescue: Match 3 & Animals 2.27.500ae - بازی پازلی نجات باغ وحش اندروید

زمانی که حیوانات گرسنه هستند برایشان غذا مورد علاقه شان را می برید و در کنار قفس هایشان قرار می گیرید و با آن ها صحبت می کنید و خانه های زیباتری را برای حیوانات درست می کنید. بعد از آن که میوه های باغ وحش را جمع آوری کردید نوبت به طبقه بندی میوه ها می رسد و باید سعی کنید که به حیوانات مختلف میوه ها را بدهید و آن ها را خوشحال کنید تا احساس تنهایی نکنند. در کنار این باغ وحش بزرگ جنگل هایی قرار دارد و این قابلیت برای شما فراهم است که وارد جنگل ها سرسبز شوید و در آنجا گشت و گذار کنید.

این باغ وحش پر از حیوانات متنوعی مثل : شیر سلطان جنگل ، فیل های بزرگ که با خرطوم های بلند خود آب بازی می کنند ، زرافه هایی که در میان درختان قرار دارند و از برگ درخت ها می خورند و بسیاری دیگر است که می توانید در کنار حیوانات باشید و از بازی کردن و اداره کردن باغ وحش لذت ببرید. همچنین می توانید از دوستان خود بخواهید که در اداره کردن باغ وحش شما را یاری کنند و با کمک یکدیگر آن را گسترش دهسد و به یک باغ وحش رویایی تبدیل کنید.