Armed Heist: Ultimate Third Person Shooting Game یکی از سری بازی های اکشن و آنلاین و سه بعدی اندرویدی است که برای سنین بالای ۱۲ سال طراحی شده است. داستان این بازی به دلیل خشونت بسیاری که دارد  برای بزرگسالان مناسب تر میباشد. داستان از این قرار است که شما به عنوان نقش اصلی وارد بازی می شوید و باید یکی از خشن ترین و بی رحم ترین قاتل این شهر تبدیل شده و تا جایی که می توانید رعب و وحشت در شهر ایجاد کنید.
در این بازی برای شما سلاح های بسیار قدرتمند و پیشرفته ای در نظر گرفته شده که شما می توانید هر یک از آنها را به روز رسانی کرده قدرت و توانایی های خود را نیز افزایش دهید. از آنجایی که این بازی آنلاین است در نتیجه شما با دیگر کاربران به رقابت می پردازید. پس اگر حواستان را جمع نکنید به راحتی ممکن است توسط یکی دیگر از کاربران کشته شده و از دور رقابت خارج شوید.

دانلود Armed Heist 3.0.4 - بازی تیراندازی سوم شخص برای اندروید

در این بازی شما باید به مکان‌های مختلف رفته متفاوتی انجام دهید و ماموریت هایی را که برای شما در نظر گرفته کامل کنید تا بتوانید امکانات و تجهیزات نظامی و جنگی خود را افزایش دهید. گیم پلی هیجان انگیز Armed Heist: Ultimate Third Person Shooting Game تا به امروز توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و با توجه به گرافیک سه بعدی و صداگذاری هیجان انگیزی که دارد قطعاً این قضیه جذابیت را برای کاربران چندین برابر کرده است. اگر شما نیز از طرفداران بازی های اکشن باشید میتوانید به جمع میلیون‌ها کاربری بپیوندید که در حال اجرای بازی مذکور هستند شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.