Nursery Rhymes, Kids Games & Songs Free  یکی از سری بازی های کودکانه اندرویدی است که برای کودکانه زیر ۸ سال بسیار مناسب می باشد در حقیقت کودکان با استفاده از این بازی نه تنها سرگرم می‌شوند و لحظات هیجان انگیزی را پشت سر می گذارند بلکه به سطح دانش و یادگیری آنها نیز افزوده می شود در واقع آنها با استفاده از بازی های پازلی و رفتن به مکان های مختلف می توانند اسامی حیوانات،  شنیدن صدای حیوانات و اسامی میوه ها و حتی حروف الفبای انگلیسی را نیز به راحتی یاد بگیرند.
کودکان شما برای اجرای این بازی هیچ گونه نیازی به اتصال اینترنتی ندارند در نتیجه می توانند یادگیری و سرگرمی را در هر زمان و مکانی که باشید در کنار یکدیگر داشته باشند. فضای بازی و گرافیک بازی و همچنین صداگذاری آن به گونه ای طراحی شده است که دقیقا برای کودکان مناسب بوده و می تواند اوقات سرگرم کننده ای را برای آنها فراهم سازد و بدون هیچگونه خستگی به یادگیری موضوعات جدید بپردازند.

دانلود Nursery Rhymes, Kids Games & Songs Free 2.2 - بازی کودکان زیر پنج سال اندروید

این بازی سرگرم کننده تا به امروز نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و از محبوبیت خاصی در نزد کاربران برخوردار است اگر شما نیز می خواهید کودکانتان علاوه بر اینکه اوقات سرگرم کننده ای داشته باشند به سطح دانش و یادگیری آنها نیز افزوده شود می توانید بازی Nursery Rhymes, Kids Games & Songs Free را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.