Earth Protect Squad: Third Person Shooting Game یکی از جذابت ترین بازی های اکشن و تیراندازی اندرویدی است که برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب می باشد. داستان بازی از این قرار است که موجودات عجیب و غریب به زمین حمله کرده اند و قصد نابودی انسان ها را دارند. حال شما بعنوان یک تک تیرانداز وارد بازی شده اید و باید ناجی زمین باشید و نگذارید که این موجودات مالکیت کره زمین را در دست بگیرند.

این بازی دارای مراحل متفاوتی است که شما باید در هر مرحله ماموریت های سخت و چالش برانگیزی را پشت سر بگذارید تا بتوانید به مراحل بالاتر رفته و این موجودات و سفینه های آنها را نابود کنید. این موجودات خطرناک و جهش یافته با تعداد بی شماری سربازهای کارکشته به زمین حمله کرده اند و اگر شما مراقب نباشید براحتی می توانند شما را نابود کرده و حکمیت زمین را در دست بگیرند. شما در این بازی می توانید از سلاح های بسیار قدرتمند و پیشرفته ای برای نابودی انها استفاده کنید . اجازه ندخید که شما را شکست دهند. آیا شجاعت مقابله با این موجودات را دارید؟

دانلود Earth Protect Squad: Third Person Shooting Game 2.85 بازی تیراندازی سوم شخص اندروید

گیم پلی Earth Protect Squad: Third Person Shooting Game تا به امروز با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده است و با تجه به گرافیک و صداگذاری بسیار خوبی که دارد توانسته نظر مثبت بسیاری از آنها را به خود جلب کند. اگر شما نیز از طرفداران بازی های اکشن باشید، بدون شک از اجرای بازی مذکور بی نهایت لذت خواهید برد. شما می توانید این بازی را بصورت کاملا رایگان از وب سایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.