Prizefighters Boxing یکی از سری بازی های ورزشی و هیجان انگیز اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد. این بازی با توجه به اینکه دارای یک گرافیک اHD و پیکسلی می باشد و همچنین به خاطر استان هیجان انگیز بازی تا به امروز بیش از چندین هزار بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده و با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده است.
داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان یک فایتر وارد بازی می شوید و پایت با بیش از ۲۹ حریف به رقابت بپردازید توجه داشته باشید که هر یک از این حریفان دارای توانایی و قدرت خاصی می باشند و اگر شما بتوانید هر یک از آن ها را شکست دهید در نتیجه توانایی و مهارت شما ارتقا می یابد همچنین شما می توانید برخی از آیتم ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که تمام حریفانی که د مقابل شما قرار میگیرند بسیار حرفه ای بوده و هر یک دارای مهارتهای خاصی می باشند و شما ینز برای پیروز شدن در برابر انها باید از استراتژی و تاکتیک خاصی برخوردار باشید.

دانلود Prizefighters Boxing 2.7.6 – بازی جذاب مبارزات بوکس اندروید

این بازی هیجان انگیز با توجه به گرافیک و صداگذاری منحصر به فردی که دارد می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد اگر از طرفداران بازی های ورزشی و شبیه سازی باشید بدون شک از اجرای بازی مذکور بی نهایت لذت خواهید برد. می توانید بازی Prizefighters Boxing را بصورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود کنید