Suburra: The Game یکی از بازی های جذاب و هیجان انگیز اکشن اندرویدی است که به افراد بالای ۱۲ سال توصیه می شود. داستان بازی بسیار پر رمز و راز و هیجان انگیز می باشد و براحتی می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. در حقیقت در این بازی دو گروه از قدرتمندترین افراد کشور ایتالیا که دشمنی بسیار زیادی با یکدیگر دارند بر سر دزدیده شدن یک کیف دستی شروع می شود که این کیف حاوی اطلاعات بسیار با ارزشی می باشد. حال شما از طرف یکی از این دو گروه وظیفه دارید که این کیف دستی را پیدا کرده و آن را به یکی از این گروه تحویل دهید. در حقیقت شما بعنوان یک جاسوس دو جانبه وارد بازی شده اید که هریک پیشنهاد بهتری به شما دهند کیف را به آن تحویل دهید.

شما باید به مکان های مختلفی بروید و ماموریت های بسیار زیادی را کامل کنید تا بتوانید این کیف دستی را پیدا کنید. همچنین چالش های بسیار زیادی بر سر راهتان قرار دارد که براحتی می تواند باعث از بین رفتن شما شود، پس باید حسابی حواستان را جمع کنید. اگر می خواهید در این بازی به موفقیت برسید و شکست نخورید بهتر است کمی با زبان انگلیسی نیز آشنایی داشته باشید.

دانلود Suburra: The Game v4.0 – بازی اکشن – ماجراجویی فوق العاده سوبورا اندروید

گیم پلی Suburra: The Game با توجه به گرافیک و صداگذاری هیجان انگیزی که دارد جذابیت خود را برای کاربران چندین برابر کرده و تا به امروز بیش از چندین میلیون بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده است. اگر شما نیز میخواهید لحظات هیجان انگیزی را پشت سر بگذارید بدون شک این بازی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. بازی مذکور بصورت پولی در مارکت های اندرویدی منتشر شده است اما شما می توانید آن را بصورت کاملا رایگان از وب سایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.