Shadowverse CCG یکی از سری بازی های جذاب و هیجان انگیز کارتی اندرویدی است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است در این بازی همه چیز بسیار طبیعی و بسیار واقعی شبیه سازی شده و در حقیقت شما می یک بازی هیجان انگیز و چالش برانگیز را تجربه خواهید کرد. داستان بازی از این قرار است که: شما وارد یک جهان عجیب و غریب شده‌اید اما به تنهایی نمی توانید در آنجا زنده بمانید در نتیجه شما باید یک تیم قدرتمند با توجه به قهرمانانی که در اختیار دارید انتخاب کرده و با دیگر کاربران در سراسر جهان به مبارزه بپردازید و در جنگ های تیمی و انفرادی شرکت کرده و با توجه به استراتژی های خاصی که دارید دشمنان را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید.
در این بازی شما می توانید از اسلحه های مختلفی که در اختیار شما قرار داده شده استفاده کنید و قدرت خود را چندین برابر کنید. باید در بیش از چندین مکان مختلف بازی را اجرا کرده و با کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان مبارزه کنید. باید به مکان های پر رمز و راز و هیجان انگیزی بروید هر یک از آنها با اتفاقات و رخدادهای چالش برانگیز متفاوتی روبرو خواهید شد، یکی از نکاتی که باید بسیار به آن توجه کنید داشتن استراتژی های خاص در هر نبرد می باشد تا بتوانید در جنگ های خود پیروز شوید.

دانلود Shadowverse CCG 2.5.0 - بازی کارتی آنلاین شادوورس اندروید در نسخه جدید منتشر شده از این بازی شما می توانید از کارت های بیشتر و همچنین از حالت راهنما نیز استفاده کرده و همچنین می توانید بک گراند بازی را در نبردهای تیمی با توجه به سلیقه خود تغییر دهید که این تغییرات قطعاً جذابیت بازی را برای شما چندین برابر خواهید کرد. گیم پلی هیجان انگیز Shadowverse CCG  تا به امروز توانسته نظر چندین میلیون کاربر را در سراسر جهان به خود جذب کند و با توجه به گرافیک و صداگذاری هیجان انگیزی که دارد با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده است، اگر شما نیز می خواهید یک بازی هیجان انگیز و اتفاقات و رخدادهای گوناگون را تجربه کنید بدون شک بازی مذکور می تواند نیازهای شما را برطرف کند شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.