Pirate Code – PVP Battles at Sea یکی از بازی های اکشن و انلاین اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد. داستان بازی از این قرار است که شما باید کشتی مورد نظر و کاپیتان مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به عنوان یک دزد دریایی وارد بازی شوید و با دیگر دزدان دریایی باید وارد یک رقابت جهانی شوید. یکی از اهداف این بازی بسدت اوردن کی از سه نقشه ی گنجی است که پنهان شده است.

در این بازی تمام تلاش برای این است که بتوانید کنترل دریاها را بدست بگیرید و فرمانروای دریا شوید. بازی مذکور دارا مراحل متعددی می باشد که در هر مرحله شما باید ماموریت ها را کامل کنید تا بتوانید برای ارتقای سطح خود و استفاده از سلاح های جنگی از طلاهایی که پس از کامل شدن ماموریت هه در اختیارتان قرار میگیرد استفاده کنید. در هر مرحله نبردها بصورت گروهی است پس شما باید حسابی حواستان را جمع کنید که شکست نخورید.

دانلود Pirate Code - PVP Battles at Sea 1.1.3 - بازی نبرد با دزدان دریایی اندروید

گیم پلی  هیجان انگیز Pirate Code – PVP Battles at Sea تا به امروز بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و توانسته امتیاز خیلی خوبی را از سوی کاربران در گوگل پلی بدست آورد شما نیز می توانید به جمع میلیون ها کاربری بپیوندید که در سراسر جهان در حال رقابت با یکدیگر هستند. گرافیک جذاب و صداگذاری هیجان انگیز این بازی جذابیت آن را برای مخاطبین خود چندین برابر کرده و ساعت ها می تواند شما را سرگرم نگه دارد.