داستان بازی Re Village از آن جا آغاز می شود که پدر بزرگی برای نوه خود خانه ای در یک دهکده بسیار دوست داشتنی به یادگار می گذارد تا پسر بچه بتواند به دهکده بیاید و یک زندگی تازه ای را شروع کند. وقتی که وارد دهکده می شوید باید بتوانید با دیگر آهالی آن جا ارتباط خوبی برقرار کنید و سعی کنید تا دوستان قابل اعتمادی پیدا کنید و از صحبت کردن و هم فکری با آن ها لذت ببرید.در یک مزرعه کوچک به کشاورزی مشغول شوید و بذر های مختلفی بکارید و محصولات را برداشت کنید و از این طریق هزینه های زندگی را تامین کنید.

دانلود Re Village 1.4 – بازی ماجراجویی درباره دهکده اندروید

در دفتر یادداشت باید لیست کارهای روزانه نوشته شود تا بهتر بتوانید زمان خود را مدیریت کنید. در برکه ای که در نزدیکی دهکده قرار گرفته است به ماهیگیری بپردازید و از ماهی ها به عنوان وعده های غذایی نیز استفاده کنید.
باید بتوانید امور مالی و حساب های خود را کنترل کنید و امتیاز های مخصوصی نیز بدست آورید. این بازی شما را به صبر و شکیبایی و هم چنین ایستادگی در برابر گرسنگی دعوت می کند که تمام این ها به جز سرگرمی می تواند کمک کننده ی خوبی برای زندگی نیز باشند. پس اگر از علاقه مندان و طرفداران بازی های سرگرم کننده هستید پیشنهاد وب سایت کده را از دست ندهید و امیدواریم که نهایت لذت را از بازی Re Village ببرید و تجربه جدیدی از بازی های اندروید را در کارنامه خود ثبت کنید.