در بازی Tsuki Adventure قرار است با یک بازی آرامش بخش به مزرعه بپردازیم و لذت ببریم. پس ابتدا اقلام تزئینی را جمع کنید ، از یک زندگی روستایی صلح آمیز لذت ببرید و با دوستان حیوانات جدید در ماجراجویی Tsuki ملاقات کنید. Tsuki bunny یک حیوان کوچک تنها بود و با یک کار استرس زا به همراه یک رئیس سختگیر و یک زندگی شلوغ و پر هرج و مرج در یک شهر پر سروصدا دست و پنجه نرم می کرد. ماجراجویی Tsuki با ورود یک نامه ساده آغاز می شود … همه چیز برای Tsuki تغییر کرد.

دانلود Tsuki Adventure 1.22.10 بازی ماجراجویی تسوکی اندروید

Tsuki مزرعه هویج خانواده را در دهکده قارچ روستایی به ارث برد و چه فرصتی مناسب تر از این برای یک شروع جدید و زندگی در کشور دیگر، دور از همه سر و صدا و استرس زندگی سابق! از یک بازی آرامش بخش لذت ببرید ، جایی که می توانید در طول روز در Tsuki ثبت نام کنید. مواردی را جمع آوری کرده و ضمن یافتن شگفتی های پنهان ، از مکان های اطراف حومه شهر بازدید کنید. حیوانات شایان ستایش محبوب روستای قارچ Mushroom و از ملاقات Tsuki خوشحال هستند.

با انجام کشاورزی و پرورش هویج ، ماهیگیری با روباه یوری ، خواندن کتاب با زرافه چی و نمونه برداری از خوشمزه ترین کاسه رامن باعث می شود که بابو پاندا شود. پس به Tsuki در یک ماجراجویی هیجان انگیز بپیوندید و تمام زیبایی هایی را که زندگی کشور ارائه می دهد کشف کنید.