Hexonia یکی از سری بازی های ماجراجویی و آنلاین اندرویدی است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که شما باید در سرزمینی که زندگی می‌کنید یک فرمانروایی مستقل تشکیل داده و سپس با شکست دادن دشمنان تان و گسترش سرزمین خود به ساخت روستاها و شهرها مشغول شوید.
توجه داشته باشید یکی از مواردی که می تواند بسیار به شما کمک کند غارت اموال دشمنانتان است زیرا شما به وسیله غارت اموال آنها می توانید قدرت خود را ارتقا دهید و یک ارتش بسیار قدرتمند برای خود تشکیل دهید. همچنین توجه داشته باشید که شما باید آذوقه های خود را مدیریت کنید تا در برابر دشمنان شکست نخورید. هیجان انگیز دارای سطوح مختلف بوده که در هر سطح شما با چالش های رخداد برانگیز و بسیار دشواری رو به رو هستید که هر یک از آنها می تواند به راحتی شما را از دور رقابت‌ها حذف کند.

دانلود 1.1.37 Hexonia – بازی ماجراجویی هگزونیا اندروید

این بازی تا به امروز توانسته نظر مثبت بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند و بیش از چندین میلیون بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شود اگر شما نیز از طرفداران بازی های استراتژیکی و ماجراجویی باشید بدون شک از اجرای این بازی بی نهایت لذت خواهید برد. شما می توانید به جمع کاربرانی می پیوندید که در حال اجرای بازی Hexonia در سراسر جهان هستند.