Linn: Path of Orchards یکی از بازی های جذاب و هیجان انگیز اکشن اندروید است که برای تمام سنین مناسب می باشد داستان بازی از این قرار است که شما به یک دنیای باستانی و پر رمز و راز وارد می شوید که همه چیز در آن جا در حال چرخش است اما شما در این بازی باید سعی کنید که هر درخت باستانی که بر سر راهتان قرار می گیرد تا بازسازی کرده و اجازه ندهید که آن درخت از بین برود.
شعر همه چیز ساده به نظر برسد اما هر چه جلوتر می روید همه چیز سخت تر می شود و شما باید با تمرکز و آرامش بیشتری و حتی سرعت العمل خیلی بیشتری نسبت به مراحل قبلی بازی را اجرا کنید. این بازی به راحتی می‌تواند شما را به چالش بکشد و باعث شکست خوردن شما در هر مرحله شود.

دانلود 3.7 Linn: Path of Orchards – بازی جالب مسیر باغ اندروید

بازی مذکور تا به امروز بیش از چندین هزار بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده و توانسته نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند شما نیز از طرفداران بازی های اکشن و هیجان انگیز باشید بدون شک از اجرای بازی Linn: Path of Orchards بی نهایت لذت خواهید برد. لازم به ذکر است که گرافیک و صداگذاری این بازی جذابیت آن را برای کاربران چندین برابر کرده شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.