تامین اجتماعی من My Tamin یکی از برنامه های فارسی ایرانی است که برای بیمه شدگان تامین اجتماعی بصورت رایگان منتشر شده است و تمامی افرادیکه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند می توانند از ین به بعد با استفاده از این برنامه خدمات خود را بصورت کاملا غیر حضوری انجام دهند و در وقت خود صرفه جویی کنند. در ابتدا لازم است که پس از نصب برنامه تامین اجتماعی من حساب کاربری خود را تشکیل دهید.

سپس می توانید به اطلاعات بیمه ی خود و اطلاعات افرادیکه تحت نظر شما بیمه شده اند دسترسی  داشته باشید. برای اجرای این برنامه شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید، همچنین بازنشستگان می توانند آخرین فی های حقوقی خود را مشاهده کنند و تمامی مواردی که مربوط به سازمان بیمه تامین اجتماعی بوده برای شما دردسترس خواهد بود و نیازی نیست شما بصورت حضوری به دفاتر بیمه مراجعه کنید.

دانلود My Tamin 1.9.2 برنامه تامین اجتماعی من برای اندروید

اپلیکیشن My Tamin تا به امروز با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده و توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، شما نیز اگر از بیمه شدگان تامین اجتماعی می باشید می توانید با دانلود تامین اجتماعی من از این برنامه استفاده کرده و از امکانات آن بهره مند شوید. شما می توانید برنامه مذکور را بصورت کاملا رایگان از وب سایت اندرویدکده دانلود کنید.