می خواهیم با معرفی گیم جدید از سری بازی های اندرویدی بار دیگر شما را شگفت زده کنیم بازی Silenced The House در سبک بازی های معمایی و شبیه ساز طراحی شده است و توانسته در مدت زمان کمی پس از انتشار نظر مخاطبان را به خود جلب کند و امتیاز خوبی از گوگل پلی را به دست بیاورد بازی توسط استودیو بازی سازی Graven Visual Novels طراحی و منتشر شده است. این بازی را به دوست داران هیجان و کشف و جستجو رمز و راز های مخوف و چالش برانگیر معرفی میکنم.

دانلود ۱.۸ Silenced The House – بازی شبیه سازی خانه خاموش اندروید

داستان بازی Silenced The House از آنجا آغار می شود که کارکتر اصلی بازی برای چشن تولد گرفتن همکلاسی اش آن را به خانه ای دعوت می کند و قصد دارد که همکلاسیش را سوپرایز کند. اما آن ها خبر ندارند که در این خانه چه اتفاق هایی منتظر آن ها است و قرار است با چه حوادثی رو به رو شوند. وقتی وارد خانه می شوید تاریکی همه جا را فرا گرفته است و هیچ یک از وسایل خانه دیده نمی شوند و از آن ها صداهای ترسناکی به گوش می رسد.
ضربان قلبتان بالا می رود به طوری که می توانید صدایش را به وضوح بشنوید. باید تصمیم بگیرد که حقیقت را آشکار کنید و این بازی ترسناک و مهیج را به پایان برسانید. پس همراه ما شوید تا با وارد شدن به جریان های بازی راز ها را یکی پس از دیگری کشف کنیم.