Chilivery یکی از سری برنامه های فارسی و ایرانی است که برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی و منتشر شده است شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن غذای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین از رستوران هایی که در اپلیکیشن نمایش داده می شوند سفارش دهید. علاوه بر اینکه شما می‌توانید قیمت غذا و حتی عکس غذاها را ببینید می‌توانید نظرات دیگر کاربران که قبل از سفارش داده اند را نیز مشاهده کنید و ببینید که آیا کیفیت غذا و حتی گاهی اوقات هم غذا نیز باب میل شما می باشد یا نه.
پس از اینکه برنامه را نصب کردید می‌توانید پروفایل کاربری خود را کامل کنید و چند آدرس را در برنامه ذخیره کنیم و به هنگام ثبت سفارش می توانید یکی از آدرس های ذخیره شده را انتخاب کنیم تا غذا برای شما ارسال شود یکی از ویژگی های خیلی خوب این برنامه پرداخت آنلاین میباشد یعنی شما به هنگام ثبت سفارش باید پول غذا را نیز پرداخت کنید.

دانلود Chilivery 3.5.5 – برنامه چیلیوری سفارش آنلاین غذا اندروید

و یا اگر شما در آن زمان به کارتهای بانکی خود دسترسی نداشتید می توانید پروفایل کاربری و حساب کاربری خود را شارژ کرده و از آن کد را حساب کنیم یکی از ویژگی های خیلی خوب این برنامه وجود تخفیف های استثنایی است که در آن وجود دارد که گاهی اوقات تا ۵۰% تخفیف نیز شامل سفارش شما خواهد شد. شما می توانید این برنامه را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود کنید و به جمع هزاران کاربری به پیوندید که در حال استفاده از برنامه Chilivery هستند.