mobopic یکی از برنامه های عکس نوشته فارسی است که توانسته در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار شود. این برنامه از ویژگی های خاصی برخوردار است. شما می توانید عکس نوشته ی خود را طراحی و سپس با قالب دلخواه آن را تغییر داده و با کیفیت بسیار بالایی ذخیره کنید. همچنین می توانید از فونت ها، استیکرها و یا حتی لوگوهای متفاوتی که در برنامه وجود دارند به سلیقه ی خود استفاده کرده و همه چیز را آنطور که دوست دارید طراحی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصربفرد برنامه مذکور استفاده از افتر افکت ها و افکت های خاصی است که شما می توانید آنها را دانلود کرده و تصاویر خود چندبرابر زیباتر کنید، علاوه ر ایجاد و طراحی عکس نوشته شما می توانید استیکر های مورد علاقه خود را در این نرم افزار طراحی و از انها استفاده کنید و در آخر اینکه شما می توانید ویژگی هایی که بصورت روزانه بروز رسانی شده و به امکانات برنامه اضافه می شوند را بروز رسانی کرده تا قابلیت برنامه بیشتر شود.

دانلود 3.0.5 Mobopic - برنامه موبوپیک عکس نوشته ساز‎ اندروید

نرم افزار ایرانی mobopic تا به امروز توانسته برخی از ویژگی های نرم افزار های عکسنوشته ی خارجی را درون خود جای دهد و یک اپلیکیشن با کیفیت و کاربردی را به کاربران ارائه داده است که بدون شک پس از استفاده از آن رضایت شما را به خود جلب می کند. شما می توانید برنامه مذکور را بصورت کاملا رایگان از وب سایت اندرویدکده دانلود کنید.