Device Info HW+ یکی از نرم افزارهای کاربردی که به تازگی برای دستگاه های اندروید طراحی و منتشر شده است این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارهای اندرویدی تفاوت زیادی دارد و همین تفاوت ها باعث شده است که تا به امروز بتواند نظر بسیاری از مخاطبان را در سراسر جهان به خود جلب کند و امتیاز عالی ۵ از ۵ را به دست آورد.
در حقیقت این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات کاملی در مورد هر برنامه ای که نصب می کنید و یا اطلاعات سخت افزاری در مورد گوشی خود به دست آورید. به عبارت دیگر این برنامه دارای یک سیستم فوق العاده می باشد که اطلاعات کامل تمامی سنسورهای دستگاه تلفن همراه شما را نشان می دهد.

دانلود Device Info HW+ 4.19.1 - نمایش اطلاعات سخت افزاری اندروید
این اپلیکیشن در گوگل پلی با قیمت ۱٫۹۹ دلار منتشر شده است اما شما می توانید آن را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید. اگر می خواهید اطلاعات کاملتری در مورد usb آمپر باطری تلفن همراه خود و حتی میزان دقیق استفاده از رم دستگاه را در اختیار داشته باشید به شما توصیه می کنیم که نرم افزار Device Info HW+ را دانلود کنید، بدون شک این برنامه یکی از کاربردی ترین برنامه ی دستگاه اندرویدی می باشد.