ROEHSOFT RAM Expander یکی از ابزارهای کاربردی اندرویدی است که می‌توان از آن برای دستگاه اندرویدی با اندروید ۶٫۱ به بالا استفاده کرد. در حقیقت این نرم افزار برای برطرف کردن مشکل کم بودن فضای رم دستگاه اندرویدی شماست، حتما تا به حال برایتان پیش آمده که برنامه‌ای به خاطر کم بودن حافظه رم بر روی دستگاه شما اجرا نشود شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید این مشکل را برطرف کنید.

در واقع این اپلیکیشن می تواند حافظه رم شما را تا حدودی افزایش دهد. عده ای ممکن است تصور کنند که ممکن است این برنامه عملکرد خوبی از خود برجای نگذارد اما این برنامه می‌تواند عملکرد فوق العاده ای داشته باشد یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما برای اینکه بتوانید این برنامه را برای دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید باید دستگاه شما حتماً روت شده باشد نرم افزار مذکور می تواند حافظه رم شما را تا حدود ۴ گیگابایت افزایش دهد کارکردن با این اپلیکیشن بسیار راحت بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را اجرا کنید.

دانلود برنامه ROEHSOFT RAM Expander (SWAP) 3.73 – افزایش حافظه رم برای اجرای روان بازی ها در اندروید

شما می تواندی اپلیکیشن ROEHSOFT RAM Expander را بصورت کاملا رایگان از وب سایت ما دانلود و اجرا کنید و براحتی از وجود فضای مجازی زیادی در دستگاه های اندرویدی خود لذت ببرید.