Return to Grisly Manor سری بازی های هیجان انگیز و ماجرایی اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد. داستان بازی از این قرار است عمارت پدربزرگ شما در حال ازبین رفتن است و عده‌ای می‌خواهند آن را نابود کنند اما شما نباید این اجازه را به آنها بدهید، شما در این بازی باید سعی کنید مالکیت پدر بزرگتان را نسبت به آن خانه ثابت کنید. در طول بازی ممکن است با بیش از هزاران معمای متعجب آور و حتی پازل های گوناگون روبرو شوید ، شما باید اسناد و مدارکی را که مخفی شده و ثابت می کند که پدر بزرگ شما مالک آن عمارت است را پیدا کنید فراموش نکنید که شما زمان زیادی ندارید پس باید هر چه سریع‌تر آن مدارک را پیدا کنید تا عمارت نابود نشود. حقایق پنهان بسیاری وجود دارند که اید آنها را برملا کنید.

دانلود Return to Grisly Manor 1.0.6 - بازی بازگشت به عمارت مهیب اندروید

گرافیک و صداگذاری این گیم پلی هیجان انگیز آن را برای کاربران چندین برابر کرده و همچنین اینکه شما برای اجرای بازی هیچ نیازی به اتصال اینترنتی ندارید و می توانید آن را در هر زمان و مکانی که خواستید اجرا کنید. این بازی تا به امروز توانسته امتیازعالی ۴٫۷ از ۵ را به دست آورد و بیشتر از چندین هزار بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده است
لازم به ذکر است که این بازی به صورت در مارکت های اندرویدی عرضه شده اما شما می توانید آن را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود کنید. اگر از طرفداران سری بازی های ماجراجویی هستید به جمع کاربران های به پیوندید که در حال اجرای بازی Return to Grisly Manor هستند بدون شک از اجرای آن بی نهایت لذت خواهید برد.