Blue Mail – Email Mailbox  نرم‌افزاری جدید برای مدیریت حساب‌های ایمیل است و حساب‌های ایمیل شما را از هر سروری که باشند پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار توسط شرکت blue mail inc برای گوشی‌های اندروید منتشر گشته و تا به امروز بیش از چندین میلیون بار توسط کاربران گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز عالی ۴٫۷ از ۵ را به خود اختصاص داده است.

شما با این نرم‌افزار محبوب جهانی هر تعداد حساب که داشته باشید را می‌توانید مدریت کنید. یکی از نکات خاص نرم‌افزار blue mail که آن را نسبت به نرم‎‌افزارهای مشابه اش برتر می‌کند، امکانات آفلاین بودن آن اس، یعنی شما بصورت آفلاین نیز می توانید از آن استفاده کنید، در صورتیکه در بقیه نرم‌افزارها برای دسترسی به کلیه‌ی پیام‌های قدیم و جدید حتما باید به اینترنت دسترسی داشت. در این نرم‌افزار علاوه بر خدمات آنلاین، خدمات آفلاین نیز ارائه می‌دهد. با اعمال تنظیمات مورد نظر و ذخیره پیام‌ها در قسمت کش نرم‌افزار، در هر موقع و شرایطی می‌توانیم پیام‌های قدیمی‌ مان را باز کرده و چک کنیم.

دانلود Blue Mail - Email Mailbox 1.9.5.31 - برنامه مدیریت ایمیل اندروید

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید در هر زمان و مکانی ایمیل های خوئد ار چک کنید و به آنها دسترسی داشته باشید، این اپلیکیشن را می توانید از وب سایت اندرویدکده بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.