Cake Web Browser—Fast, Private, Ad blocker, Swipe یکی از مرورگرهای اندرویدی است که تقریبا برروی تمامی دستگاه های اندرویدی قابل اجرا می باشد. مرورگر کیک یکی از سریع ترین مرورگرها برای دسترسی به نتایج می باشد. زمانی که کلمات مورد نظر خود را جستجو می کنید موتور جستجوگر نتایج را مستقیما نشان می دهد و شما فقط با لمس صفحه نمایش می توانید وب سایت های مد نظر خود را ببینید.

از دیگر نوآوری هایی که این استارتاپ دارد این است که فیلترهای مختلفی برای محدود کردن نتایج جست و جو دارد. با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان نیازهای خود را به موقع برطرف می کنید. در این اپلیکیشن می توانید به راحتی پیام های تبلیغاتی را مسدود کنید. از قابلیت های این مرورگر می توان به امنیت، سرعت و جستجوی گروهی اشاره کرد.

دانلود Cake Web Browser—Fast, Private, Ad blocker, Swipe 4.0.08 - مرورگر سریع کیک مخصوص اندروید

این اپلیکیشن تا به امروز توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و بیشاز چندین هزار بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده است، اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که به وب گردی علاقه بسیاری دارید، بدون شک این نرم افزار می تواند نیاز های شما را کاملا برطرف کند. شما می توانید برنامه ی Cake Web Browser—Fast, Private, Ad blocker, Swipe را بصورت کاملا رایگان از وب سایت اندرویده دانلود و اجرا کنید.