Retro Music Player Pro یکی از پلیر های اندرویدی است که تا به امروز بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته ، این پلیر نسبت به دیگر مدیا پلیرها دارای ویژگی ها و قابلیت های بیشتری است، استودیوی  Monkey Code Apps سعی کرده که امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتواند رضایمندی انها را جلب کند.

نرم افزار Retro Music Player Pro دارای سه تم جذاب و منحصربفرد می باشد. شما می توانید به سلیقه خود یکی از تم ها را انتخاب و محیط کاربری تان را به سلیقه خود بسازید. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلفی از جمله تایمر خواب که برای قطع خودکار موزیک می باشد، کنترل ولوم، دسترسی سریع به موزیک همچنین اینکه این اپلیکیشن می تواند از ۳۰ زبان زنده ی دنیا پشتیبانی کند.. این ابزارها همه در برنامه مذکور وجود دارند.این نرم افزار تا به امروز بیش از چند میلیون بار توسط کاربران از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز خیلی خوب ۴٫۵ از ۵ را به دست آورده است.

دانلود Retro Music Player Pro 3.1.240_0227 - موزیک پلیر"رترو" اندروید

این اپلیکیشن جزو  آن دسته از برنامه هایی است که براحتی می تواند نظر کاربران را جلب کند و باعث رضایتمندی انها شود. شما می توانید این برنامه را از وب سایت اندرویدکده بصورت کاملا رایگان دانلود و اجرا کنید و به جمع میلیون ها کاربی بپیوندید که در حال اجرای آن هستند، بدون شک از اجرای آن لذت خواهید برد.