Flappy Dunk این بازی که در فارسی به آن توپ بسکتبال پرنده می‌گویند،ی کی از سری بازی های ارکید اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد و  توسط استودیو بازی‌سازی VOODOO به بازار عرضه شده. این بازی از طرفداران زیادی بین کاربران بازی‌های اندرویدی برخوردار است و میلیون‌ها بار توسط کاربران گوگل پلی دانلود شده است. این بازی کم حجم که فضای زیادی از حافظه را اشغال نمی‌کند و تاثیری بر سرعت سیستم ندارد،‌ بازی آرامش دهنده‌ایست که دور از خشونت اکثر بازی‌ها، اوقات فراغت شما را پر خواهد کرد.

در این بازی باید توپ‌ بسکتبالی را داخل حلقه‌هایی که جلوی رویش قرار دارند و ادامه دارند بیاندازید و با هر بار هدف‌گیری مناسب امتیاز بگیرید. این کار تنها با لمس صفحه نمایش‌گر انجام می‌گیرد. توپ‌های متنوع و مراحل مختلف که یکی پس از دیگری برایتان باز می‌شوند، شما را به این بازی ساده معتاد خواهد کرد.دانلود Flappy Dunk 2.6.0 - بازی آرکید جالب "توپ بسکتبال پرنده" اندروید

گیم پلی Flappy Dunk دارای گرافیک و صداگذاری هیجان انگیزی است که نظر بسیاری از مخاطبین را بخود جلب کرده است. بازی مذکور برای اجرا نیازی به اتصال اینترنتی ندارد و شما می توانید براحتی ان را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر از طرفداران بازی های ارکید باشید بدون شک از اجرای آن بی نهایت لذت خواهید برد.