Buff Knight Advanced یکی از سری بازی های نقش آفرینی اندروید است که برای تمام سنین مناسب می باشد. داستان بازی از این قرار است که به شما به عنوان یکی از شخصیت های اصلی وارد بازی می شوید و باید شاهزاده خانم را نجات داده و دشمنان را شکست دهید توجه داشته باشید که نجات شاهزاده خانم به این سادگی ها هم نمی باشد.

شما باید ۱۲ مرحله مختلف را پشت سر بگذارید که هریک از آنها دارای چالش‌های خاص خود می باشند و ممکن است در هر یک از آنها به راحتی شکست بخورید، در طول این ۱۲ مرحله آیتم‌هایِی بر سر راه شما قرار می گیرد که شما می توانید آنها را جمع‌آوری کرده و قدرت خود را ارتقا دهیم که این آیتم ها شامل: سلاح ها، زره ها و حتی اسلحه های مختلف می باشد که شما را به یک شوالیه قدرتمند برای نجات شاهزاده خانم تبدیل می‌کنند.

توجه داشته باشید دشمنانی که بر سر راه شما قرار می گیرد ممکن است دارای قدرت های متفاوتی باشد آنها دارای سلاح های مختلف و حتی نیروهای شیطانی و جادویی هستند که شما با کمی تفکر و تمرکز می توانید به راحتی آنها را شکست داده و شاهزاده خانم را نجات دهید، شجاعت نجات شاهزاده خانم را دارید؟

دانلود Buff Knight Advanced 1.1.0 - بازی شوالیه مبارز برای اندروید

گیم پلی Buff Knight Advanced تا به امروز توانسته بیش از چندین میلیون بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شود و از آنجایی که دارای گرافیک و صداگذاری خاص خود می باشد و اجرای آن بدون اتصال اینترنتی امکان پذیر جذابیت آن را برای کاربران چندین برابر کرده است شما نیز می توانید اگر از طرفداران بازی های نقش آفرینی هستید به جمع میلیون‌ها کاربری بپیوندید که در سراسر جهان در حال اجرای بازی مذکور هستند.