Coin Princess یکی از سری بازی های نقش آفرینی اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد در این بازی شما به عنوان یک محافظ و نگهبان وارد بازی میشوید و باید پرنسس داستان را نجات دهید، داستان از این قرار است که پرنسس داخل یک قلعه اسیر شده و حال شما باید آن را نجات دهید اما برای نجات دادن او باید مراحل تعدادی را پشت سر بگذارید که هر یک از این مراحل ها دارای چالش های خطرناک و هیجان انگیزی می باشد. شما در هر مرحله با شیاطین گوناگونی روبرو میشوید برای نجات شاهزاده خانم تمامی آنها را از بین ببرید. آیا شما شجاعت بر شدن با شیاطین نجات شاهزاده خانم از قلعه را دارید?

از آنجایی که این بازی به تازگی منتشر شده است اما تا به امروز توانسته طرفداران بسیار زیادی را از سراسر جهان به خود اختصاص دهد و بیش از چندین میلیون بار در گوگل دانلود شده است اگر شما نیز از طرفداران بازی های نقش آفرینی باشید بدون شک از گیم مذکور بی نهایت لذت خواهید برد لازم به ذکر است که برای اجرای این بازی نیازمند اتصال اینترنتی هستید تا بتوانید با دیگر کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید. گیم پلی Coin Princess تا به امروز توانسته امتیاز خیلی خوب۴.۶ از ۵ را به دست آورد.

دانلود Coin Princess 2.4.0 - بازی نقش آفرینی نجات پرنسس اندروید

گرافیک جذاب و صداگذاری هیجان انگیز و تعداد مراحل متعدد بازی جذابیت آن را برای کاربران چندین برابر کرده است، این بازی توانسته محبوبیت خاصی در بین کاربران بدست اورد، بدون شک شما نیز پس از دانلود و اجرای بازی از طرفداران این گیم پلی خواهید، به جمع کاربرانی بپیوندید که در حال اجری بازی مذکور در سراسر جهان هستند.