Racing Classics یکی از بازی های مسابقه ای اندرویدی سات که برای تمام سنین مناسب می باشد. عشق ماشین‌ها خوب می‌دانند که سرعت و مسابقه با خودروی مورد علاقه،‌ حتی در بازی و گوشی هم، هیجان را به انسان منتقل می‌کند. بازی مذکور توسط استودیو بازی‌سازی T-Bull و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و بیش از ۱۰هزار بار توسط کاربران گوگل پلی دانلود شده است.

شما با دانلود این بازی از اول راه مسابقات رانندگی شروع می‌کنید. یک راننده تازه‌کار مسابقه‌ای هستید که باید با تلاش خود، خودتان را در این عرصه به اثبات برسانید. از مسابقه‌های خیابانی شروع می‌کنید و با بردن و برنده شدن پول،‌ ثروتمندتر می‌شوید و می‌توانید ماشین مدل بالاتری بخرید. همچنین به منظور آمادگی بیشتر در مسابقات سخت ، با پرداخت پول به مکانیک ماشینتان،‌ از او خواهید خواست که موتور ماشینتان را تقویت کند و شانستان را برای بردن در یک بازی تنگاتنگ افزایش دهد.

دانلود Racing Classics 1.02.0 - بازی "ماشین های مسابقه" اندروید

گیم پلی سرگرم کننده Racing Classics تا به امروز توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، این بازی با توجه به گرافیک و صداگذاری هیجان انگیزی که دارد توانسته تا به امروز بیش از چندین هزار بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شود، اگر می خواهید یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید ما به شما توصیه می کنیم بازی مذکور را دانلود و اجرا کنید.