Beat Cop یکی از بازی های جذاب و سرگرم کننده ماجراجویی است که برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب می باشد. این گیم پلی به صورت رایگان برای گوشی‌های اندرویدی در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی bit studios 11 ساخته شده است و شاید بهتر باشد برای معرفی‌اش، داستان بازی را برایتان تعریف کنم.

کارآگاهی در بدترین موقعیت زندگی‌اش قرار دارد. اتهام قتلی به گرنش افتاده و مورد غضب مافیای محلی است. دوستانش او را فراموش کرده‌اند و او برای این رفع اتهام دست تنها مانده است. همسرش او را درک نمی‌کند و مانند یک دستگاه پول مصرف کن به جان جیب‌ها و حساب بانکی‌اش افتاده است.  خلاصه ما هر چه از وضعیت آشفته‌ی این کارآگاه بیچاره بگویم، کم گفته‌ام. تنها چیزی که در اینجا او را از منجلاب نجات می‌دهد، این است که شما این بازی را دانلود کنید و با هوش خود پرده از رازهای شهر نیویورک بردارید و او را از اتهام قتل نجات دهید.

دانلود Beat Cop 1.0.1 - بازی ماجراجویی شبیه ساز پلیس اندروید

بازی هیجان انگیز و جذاب Beat Cop با توجه به گرافیک و صداگذاری خاصی که دارد تا به امروز توانسته نظر بسیار یاز کاربران را بخود جلب کند، اگر از طرفدارانب زای های ماجرایی باشید بدون شک از اجرای ان بی نهایت لذت خواهید برد. به جمع میلیون ها کاربری بپیوندید که در حال اجرای این بازی در سراسر جهان هستند.