Blackmoor 2: The Traitor King یک بازی سرگرم کننده و جالب و اکشن اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می‌باشد، شما بعنوان یک شوالیه وارد بازی می شوید و باید پرنسس داستان را نجات دهید، سپس چند ماموریت ویژه را انجام دهید، سپس پس از وارد شدن به فضای بازی و انتخاب کردن شوالیه اتفاقات و چالش های زیادی ر پیش روی شما ظاهر خواهد شد، شما باید در هر مرحله با چندین دشمن معمولی که از قدرت بالایی برخوردار نیستند بجنگید که کار بسیار ساده ای است و سپس به مبارزه اصلی و نهایی در هر مرحله بروید که از لحاظ گرافیک و طراحی هر کدام از این مبارزه ها با هم تفاوت دارند.

برای برنده شدن باید به شیوه های مختلف و چندین بار حمله کنید و از راه های خاصی استفاده کنید. بعد از برنده شدن در هر مرحله شخصیت اصلی به نقشه دنیای بازی وارد می‌شود که می توان از این نقشه برای انتخاب مراحل بازی استفاده کرد. کنترل بازی بسیار ساده می باشد تنها کافیست حواستان را جمع کنید تا برنده ی بازی شوید.

دانلود Blackmoor 2: The Traitor King v13.0 – بازی اکشن بلکمور2 پادشاه خائن اندروید

گیم پلی هیجان انگیز Blackmoor 2: The Traitor King دارای گرافیک جذاب و صداگذاری هیجان انگیزی است که جذابیت آن را برای کاربران چندین برابر می کند. شما برای اجرای این بازی نیازی به اتصال اینترنتی ندارید و می توانی  آن را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر از طرفداران بازی های اکشن هستید بدون شک از اجرای ان بی نهایت لذت خواهید، به جمع کاربرانی بپیوندید که در حال اجرای بازی مذکور در سراسر جهان هستند.