Typoman Mobile یک بازی ماجراجویی اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می‌باشد ، این بازی توسط شرکت UBee joy طراحی و عرضه شده است. در صورتی که شما به بازی های ماجراجویی و کلاسیک علاقه دارید مطمئنا این بازی شما را جذب می‌کند. داستان این بازی به این صورت است که شما در نقش یک کاراکتر دوست داشتنی هستید که در جهان تاریک و دلگیر ماجراجویی می‌کند و با کمک حروف انگلیسی برای پیش رفتن مراحل بازی تلاش زیادی می‌کند.

این کاراکتر با این که ریزه میزه است اما می تواند با یک مهارت پر اهمیت بر جهان اطرافش اثر گذاری کند. شما با قرار دادن حروف انگلیسی در کنار یکدیگر کلماتی را بسازید که باعث تغییراتی در دنیای اطرافتان شود. کلمات را با دقت انتخاب کنید چون در پیش رفتن بازی به شما کمک کرده یا باعث می شود در بازی به عقب کشیده شوید.

دانلود Typoman Mobile v1.0 – بازی ماجراجویی محبوب تایپومن اندروید

از ویژگی های این بازی می توان به قابلیت ساختن کلمات جدید و دلخواه و دیدن نتیجه هر کدام از این کلمات بر جهان اطراف، قابلیت حل کردن معماهای چالشی و پیچیده، داشتن حالت داستانی، صدا گذاری هیجان انگیز و گرافیک جذاب، گیم پلی هیجان انگیز و چالش برانگیز و همچنین اینکه برای اجرای بازی نیازی به اتصال اینترنتی ندارید. بازی Typoman Mobile تا به امروز بیش از صدها هزار بار دانلود شده است، اگر شما نیز از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید بدون شک از اجرای بازی مذکور بی نهایت لذت خواهید برد.