Floor Plan Creator از برنامه های طراحی و نقشه کشی اندرویدی است که به تازگی منتشر شده است این طور که می دانید اگر می خواهید یک طراح حرفه ای تبدیل شوید بهتر است که از اپلیکیشن های حرفه ای طراحی و فتوشاپ و اتوکد استفاده کنید، مسلماً کسانی می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند که دوره های آموزشی آنها را گذرانده باشند اما این برنامه برای کسانی طراحی شده است که در واقع به صورت آماتور می خواهند طراحی و نقشه کشی را یاد بگیرند.

 با وجود اینکه  این برنامه برای افراد آماتور تهیه و طراحی شده است اما شما می توانید تمام طراحی ها را با جزئیات و با دقت خیلی خوب انجام دهید بطور مثال : شما می خواهید اتاق خوابتان را خود طراحی کنید می توانید تمام جزئیات و ریزه کاری ها از قبیل درها مبلمان تخت خواب، کمد دیواری ها، کتابخانه و دیگر وسایل اتاق را کاملاً طراحی کرده و محل قرارگیری آنها را مشخص کنید.

دانلود Floor Plan Creator 3.3.5 - برنامه طراحی نقشه خانه برای اندروید

به علاوه اینکه شما میتوانید از طریق لمس صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود می‌توانید با اتصال موس و یا حتی s pen از این برنامه نیز استفاده کنید. برنامه Floor Plan Creator به صورت کاملا رایگان در مارکت های اندرویدی ارائه شده است اما اگر شما بخواهید آن را ارتقا دهید باید کمی پرداخت درون برنامه ای انجام دهید تا از امکانات بیشتری نسبت به آن برخوردار شوید.  یکی دیگر از ویژگی های خوب این اپلیکیشن طراحی سه بعدی تمام اجسام می باشد و اینکه شما می توانید طراحی های خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته تا آنها نیز در مورد طراحی های شما نظر خود را بگویند. شما می توانید این برنامه را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید و به جمع کاربران بپیوندید که در حال استفاده از آن در سراسر جهان هستند.