Learn English Phrases | English Translator ، این نرم افزار کمک می‌کند شما به آسانی کلمه و جمله های انگلیسی را یاد گرفته و در هنگام صحبت کردن با زبان انگلیسی اعتماد به نفستان افزایش یابد. در این نرم افزار تعداد زیادی از عبارات و کلمات سودمند بوده که ترجمه فارسی عبارات و کلمات نیز آورده شده است. شما می توانید به دو صورت آهسته و سریع کلمات و عبارات را گوش دهید و فقط با کلیک کردن بر روی حلزون تلفظ کلمات و عبارات را به آهستگی فرا بگیرید.

ابتدا تلفظی را که در برنامه ذخیره شده با صدای بلند گوش دهید. سپس آن کلمه یا عبارت را با صدای بلند تلفظ و ضبط کنید و بعد با صدای بلند گوش دهید. کافی است زمانی که مسافرت خارج از کشور می روید این برنامه را با خود داشته باشید تا در هنگام صحبت کردن مشکلی نداشته باشید. فقط لازم است یک عبارت را گوش داده و چند بار آن را تلفظ کنید. این نرم افزار زبان فارسی را کاملا ساپورت می‌کند.

دانلود Learn English Phrases v13.8.0 - برنامه آموزش جملات کاربردی زبان انگلیسی اندروید

اپلیکیشن Learn English Phrases | English Translator بطور کامل از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و در بعضی از قسمت ها شما نمی توانید از زبان فارسی استفاده کنید. برنامه ی مذکور از انجایی که بسیار کاربردی و بسیار تاثیر گذار است تا به امروز بیش از ۵ میلیون بار دانلود و اجرا شده است. این برنامه می تواند برای یادگیری زبان انگلیسی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.