Fabulous – Motivate Me یکی از برنامه های ورزش و سلامتی اندرویدی است که مناسب تمام سنین می باشد. اگر برای اهداف مربوط به عادات روزانه‌تان به یک انگیزه و برنامه ریز نیاز دارید با ما همراه باشید تا نرم‌افزاری کاربردی و جالب را به شما معرفی کنم. اگر که ساعت خوابتان مناسب نیست و به استراحت شما در شب لطمه زده، اگر برای کاهش وزنتان امروز و فردا می‌کنید، اگر نیازمند یک برنامه صبحگاهی عالی هستید، اگر میخواهید سلامت فکری‌تان را دوباره بدست بیاورید و استرس را از وجودتان دور کنید بهتر این است یک بار برای همیشه برنامه  fabulous – motivate meرا دانلود کرده و خودتان را به یک مربی تمام وقت بسپارید.

از ویژگی های جالب توجه این برنامه می‌توان به ۷ دقیقه تمرین روزانه برای سلامت اندام ،‌ انجام حرکت های کششی برای انعطاف پذیری بیشتر ،‌ مشاوره هدفمند و هوشمند، از بین بردن استرس‌ها، ابزار مناسب برای بهتر کردن خواب، جلسات مخصوص سلامتی و یوگا و آرامش و ورزش اشاره کرد.

دانلود Fabulous - Motivate Me v3.54 - برنامه یوگا و مدیتیشن و خواب اندروید

اپلیکیشن Fabulous – Motivate Me تا به امروز توانسته نظر بسیاری از کاربران در سراسر جهان به خود جلب کند و بیش از چندین هزار بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده است، اگر شما نیز سلامت جسمی بدنتان برایتان اهمیت دارد اما فرصت رفتن به باشگاه را ندارید، می توانید با استفاده از این اپلیکیشن به تناسب اندام برسید.