Hopeless Land: Fight for Survival یکی از سری بازی های اکشن و آنلاین اندرویدی است که برای افراد بالای ۱۲ سال منتشر شده است. همانند دیگر بازی هایی که شما باید برای بقا تلاش کنید در این بازی نیز شما باید برای زنده ماندن تلاش کرده و از بین شخصیت هایی که در اختیار شما قرار داده اند یکی از آنها را انتخاب کرده و وارد بازی شوید، هنگامی که شما یکی از شخصیت ها را انتخاب می کنید می توانید آن را با توجه به امکاناتی که دارید سفارشی کرده و توانایی های خاصی را در اختیار بگیرید.

داستان بازی بدین صورت است که شما به عنوان یک چترباز از هواپیما پایین می پرید و در طول مسیر باید امکاناتی که در اختیار شما قرار داده می شوند را جمع آوری کنید که این امکانات از قبیل: سلاح و اقلامی برای مبارزه و جنگ با دیگر بازیکنان می باشد. توجه داشته باشید که هر چه امکاناتی که در اختیار شما قرار داده می شود بیشتر باشد و اگر شما بتوانید تمامی آنها را کسب کنید در نتیجه شما می توانید دیگر بازیکنان را از دور رقابت‌ها خارج کنید و خود برنده ی بازی باشید.  آیا شجاعت بازی به عنوان یک چترباز را دارید؟

دانلود Hopeless Land: Fight for Survival 1.0 b41 - بازی مبارزه برای بقا در سرزمین ناامیدی اندروید

بازی مذکور تا به امروز توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و بیش از چندین میلیون بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده است. اگر شما نیز از طرفداران بازی‌های اندرویدی و اکشن باشید بدون شک از اجرای این بازی بی نهایت لذت خواهید برد به جمع کاربران ای به پیوندید که در حال اجرای بازی Hopeless Land: Fight for Survival هستند.