Pet World – My animal shelter یکی از بازی های شبیه سازی اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد. به دنبال بازی  همه پسند می‌گردید؟ درباره‌ی کیفیت بازی همین بس که رتبه‌ی ۵ از ۵ را با گذشت ماه‌ها پس از انتشار کسب حفظ کرده است. در این بازی به طور کاملا واقعی احساس خواهید کرد حیوانات متعدد خانگی دارید و وظیفه مراقبتشان بر عهده شماست. اولین مرحله‌ برای نگهداری هر یک از این حیوانات بامزه خانگی،‌ معاینه و تعیین شرایط سلامت فعلی آنهاست. بعد از آن و انجام درمان احتمالی حیواناتتان برایشان خانه‌های مناسب آماده می‌کنید و از آنها مراقبت خواهید کرد.

از خوراکی‌های مناسب خودشان مثل استخوان و یونجه و … غذا خواهید داد تا پرورش پیدا کنند و برای فروش آماده شوند. این بازی سه بعدی، حیوانات متعددی مثل سگ،‌ الاغ،‌خرگوش و طوطی و …را شامل می‌شود. شبیه‌سازی حیوانات متناسب با سن بازیکن، از دلایل تمایز بازی و محبویت نسبت به سایر بازی‌های مشابهش است.

دانلود Pet World - My animal shelter 5.5 - بازی پناهگاه حیوانات اندروید

گیم پلی هیجان انگیز Pet World – My animal shelter بخاطر طراحی و مراحل جذابی که دارد تا به امروز توانسته نثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی باشید بدون شک از اجرای آن بی نهایت لذت خواهید، به جمع کاربرانی بپیوندید که در حال اجرای این بازی هیجان انگیز هستند.